Στα χέρια μας έφτασε η απόφαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών , η οποία έχει σχέση με την ΕΦΑΠΑΞ καταβολή 5.000 ευρώ στους πλημμυροπαθείς της Καρδίτσας, κάτι που ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί για την Σάμο, 13 μέρες μετά τον φονικό σεισμό που έπληξε το νησί μας.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Σύμφωνα με τις διατάξεις:

  1. Του άρθρου τεσσαρακοστού έκτου του Ν. 4737/2020 «Κύρωση της από 24.9.2020 τροποποίησης της

από 26.7.2018 Σύμβασης Δωρεάς μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου, του Κοινωφελούς Ιδρύματος με την επωνυμία «Κοινωφελές Ίδρυμα “ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Σ. ΩΝΑΣΗΣ” (ALEXANDER S. ONASSIS PUBLIC BENEFIT FOUNDATION)», που εδρεύει στο VADUZ του LIECHTENSTEIN, και του Ωνάσειου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου (Ν.Π.Ι.Δ.), επείγουσες ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 και άλλες διατάξεις» (Α΄204), βάσει του οποίου εκδίδεται η παρούσα απόφαση.

  1. Του άρθρου 1 του ν. 4728/2020 «Επείγουσες ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των καταστροφικών

συνεπειών από την πορεία του μεσογειακού κυκλώνα «Ιανός», περαιτέρω μέτρα για την

αντιμετώπιση των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και άλλες

κατεπείγουσες διατάξεις» (Α΄ 186). 3. Του άρθρου 2 της από 26.03.1981 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου του Προέδρου της Δημοκρατίας «περί αποκαταστάσεως ζημιών εκ των σεισμών 1981» που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 1190/1981 (Α΄ 203) καθώς και τις διατάξεις του άρθρου πέμπτου του ν. 1190/1981 (Α΄ 203), όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με τις παρ. 42 και 43 του άρθρου 1 του ν. 2412/1996 «Μεταφορά αρμοδιοτήτων από το Υπουργικό Συμβούλιο σε άλλα Κυβερνητικά όργανα και άλλες διατάξεις» (Α΄ 123).

  1. Του άρθρου 10 του ν. 2576/1998 «Βελτίωση των διαδικασιών για την ανάθεση της κατασκευής των δημοσίων έργων και άλλες διατάξεις» (Α΄25), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 84 του ν. 4313/2014 (Α΄261).
  2. Του ν. 3469/2006 «Εθνικό Τυπογραφείο, Εφημερίς της Κυβερνήσεως και λοιπές διατάξεις» (Α΄131).
  3. Του ν. 3861/2010 «Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο Διαδίκτυο ‘’Πρόγραμμα Διαύγεια’’ και άλλες διατάξεις» (Α΄112).
  4. Της παρ. 1 του άρθρου 91 του ν. 4270/2014 «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ)-δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις» (Α’143).
  5. Των άρθρων 47 και 48 του ν. 4623/2019 «Ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών, διατάξεις για την ψηφιακή διακυβέρνηση, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις και άλλα επείγοντα ζητήματα» (Α’ 134).
  6. Του ν. 4624/2019 «Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/680 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 και άλλες διατάξεις» (Α΄137).
  7. Του άρθρου 90 του π.δ. 63/2005 «Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» (Α΄ 98), το οποίο διατηρήθηκε σε ισχύ με την παρ.22 του άρθρου 119 του ν. 4622/2019 (Α’ 133) και του άρθρου 119 του ν.4622/2019 «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης», καθώς και το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.
  8. Του π.δ. 123/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» (Α΄151), σε συνδυασμό με το άρθρο 14 του π.δ. 84/2019 (Α΄123).
  9. Του π.δ. 81/2019 «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους – Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων» (Α’ 119).
  10. Του π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 121) και τις διατάξεις της υπό στοιχεία Υ2/09.07.2019 απόφαση του Πρωθυπουργού «Σύσταση θέσεων Αναπληρωτή Υπουργού και Υφυπουργών» (Β΄2901).
  11. Των άρθρων 20, 23, 77, 79 και 80 του ν. 4270/2014 «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) – δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις» (Α΄143), όπως τροποποιήθηκε με τον ν. 4337/2015 (Α΄129).
  12. Του π.δ. 80/2016«Ανάληψη υποχρεώσεων από τους Διατάκτες» (Α΄145).
  13. Της υπό στοιχεία Δ16α/04/773/29.11.1990 κοινής υπουργικής απόφασης του Υπουργού Προεδρίας και του Αναπληρωτή Υπουργού ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. «περί εξαιρέσεως διοικητικών πράξεων ή εγγράφων από τον κανόνα των τριών υπογραφών» (Β΄ 7 17. Της υπ’ αρ. 50148/542/24.06.1992 κοινής απόφασης των Υπουργών Εθν. Οικονομίας, Οικονομικών και Βιομηχανίας, Ενέργειας και Τεχνολογίας και Εμπορίου «Περιστολή δαπανών Δημοσίου Τομέα» (Β΄ 420).

Β. Έχοντας υπόψη:

  1. Την υπό στοιχεία ΓΓΨΔΑΔ198/07.10.2020 απόφαση του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης με θέμα «Τεχνικές λεπτομέρειες και ειδικότερα ζητήματα για την υποβολή της αίτησης χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης στους πληγέντες από τις φυσικές καταστροφές που προκλήθηκαν από την πορεία του μεσογειακού κυκλώνα «Ιανός» και τις συνεπακόλουθες πλημμύρες της 18ης και 19ης Σεπτεμβρίου 2020 μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης» (Β’ 4430).
  2. Της με αριθμ Δ.Α.Ε.Φ.Κ.-Κ.Ε./οικ.10423 /Α380 /07.10.2020 (ΑΔΑ:ΨΙΛΥ465ΧΘΞ-ΑΟΝ) απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Εσωτερικών και Υποδομών και Μεταφορών με θέμα: «Διαδικασία διαπίστωσης της ορθότητας της υποβληθείσας αίτησης για χορήγηση έκτακτης εφάπαξ ενίσχυσης στους πληγέντες από τις φυσικές καταστροφές που προκλήθηκαν από την πορεία του μεσογειακού κυκλώνα «Ιανός» και τις συνεπακόλουθες πλημμύρες της 18ης και 19ης Σεπτεμβρίου 2020 και της ακρίβειας των δηλωθέντων στοιχείων καθώς και διαδικασία και τρόπος πληρωμής» (Β΄4434).

Καθορίζουμε ως αρμόδιες Υπηρεσίες για την έκδοση αποφάσεων πληρωμής δικαιούχων, για χορήγης

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Καθορίζουμε ως αρμόδιες Υπηρεσίες για την έκδοση αποφάσεων πληρωμής δικαιούχων, για χορήγηση έκτακτης εφάπαξ ενίσχυσης, πληγέντων από τις φυσικές καταστροφές που προκλήθηκαν από την πορεία του μεσογειακού κυκλώνα «Ιανός» και τις συνεπακόλουθες πλημμύρες της 18ης και 19ης Σεπτεμβρίου 2020, τις παρακάτω υπηρεσιακές μονάδες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών:

  1. Τη Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Κεντρικής Ελλάδος (Δ.Α.Ε.Φ.Κ.-Κ.Ε.) για τις αιτήσεις-υπεύθυνες δηλώσεις που αφορούν στη χορήγηση της έκτακτης εφάπαξ ενίσχυσης για επιχειρήσεις
  2. Τη Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Βορείου Ελλάδος (Δ.Α.Ε.Φ.Κ.-Β.Ε.) για τις αιτήσεις-υπεύθυνες δηλώσεις που αφορούν σε κατοικίες που βρίσκονται στις Περιφερειακές Ενότητες Καρδίτσας, Μαγνησίας και Τρικάλων
  3. Τη Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Δυτικής Ελλάδος (Δ.Α.Ε.Φ.Κ.-Δ.Ε.) για τις αιτήσεις-υπεύθυνες δηλώσεις που αφορούν σε κατοικίες που βρίσκονται στις Περιφερειακές Ενότητες Ζακύνθου, Ιθάκης και Λευκάδας
  4. Τον Τομέα Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Ανατολικής Αττικής (Τ.Α.Ε.Φ.Κ.-Α.Α.) για τις αιτήσεις-υπεύθυνες δηλώσεις που αφορούν σε κατοικίες που βρίσκονται στην Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας
  5. Τον Τομέα Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Δυτικής Αττικής (Τ.Α.Ε.Φ.Κ.-Δ.Α.) για τις αιτήσεις-υπεύθυνες δηλώσεις που αφορούν σε κατοικίες που βρίσκονται στις Περιφερειακές Ενότητες Κεφαλληνίας Φθιώτιδας και Κορινθίας.

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Οι αιτήσεις-υπεύθυνες δηλώσεις, οι οποίες απευθύνονται στην Δ.Α.Ε.Φ.Κ.-Κ.Ε., και είναι αρμοδιότητα άλλης υπηρεσιακής μονάδας θα διαβιβάζονται ηλεκτρονικά στις προαναφερόμενες αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να εκδοθούν οι σχετικές αποφάσεις πληρωμής των δικαιούχων.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ (ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ)

  1. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

α) Γρ. Υπουργού

Tηλ. γραμματείας: 210 65 08 930, E-mail: protokollo-ypourgou@yme.gov.gr

β) Γρ. Γεν. Γραμματέα Υποδομών

Tηλ.: 210 65 08 862, -863, E-mail: ggy@yme.gov.gr

γ) Γενική Δ/νση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

 

Θα χαρούμε να δούμε τα σχόλια σας